Tanja - iskustvo nakon tretmana na daljinu



Zelim da podelim iskustva posle tretmana isceljenja koji su radjeni na daljinu i moram priznati da sam razmisljala pre tretmana kako cu ja to osetiti i da li stvarno deluju tretmani koji su tako radjeni. 

A razlozi zasto sam se odlucila na tretmane su brojni. Nedostatak volje da zavrsim zapoceto, stalno odlaganje stvari, depresija koja se javljala povremeno, izlivi besa, nagle promene raspolozenja, sitnice su mogle lako da me iznerviraju. Jednom recju trebalo mi je mentalno ciscenje. Sto se tice zdravstvenih problema, jedino problemi sa mokracnom besikom posle porodjaja i ponekad bolovi u kicmi kao posledica dugog sedenja i fizicke neaktivnost.

U toku tretmana sam osetila senzacije i bolove na mestima gde sam imala probleme, cak i povrede iz derinjstva na koje sam zaboravila. Bilo je tu svetlosti koja se javljala i menjala boju i telo mi je bilo tesko, nisam mogla da pomerim ruke, noge i to stanje je bilo prijatno, kao da sila zemljine teze deluje jace. 

Posle tretmana sam se osecala raspolozenije. U mom okruzenju sve je bilo isto, ali ja sam bila drugacija, rasterecenija i raspolozenija. Neki ljudi su se udaljili sami iz okruzenja, a neki koji su bili prisutni su postali iskreniji i neka poznanstva su presla u prijateljstva. Problemi sa besikom su prestali, toliko suptilno i brzo da ja od obaveza nisam ni primetila. Sto se tice obaveza, znale su da me paralisu i stvore osecaj nelagodnosti da li cu ja to uspeti i zavrsiti, a sada sam im pristupala sa radoscu i bez opterecenja i osecaja krivice sto ranije nisam zavrsila. Radost se javila i spokoj da ce se sve zapoceto zavrsiti. 
 
Tretmane isceljenja preporucujem svima, jer je to stvar ciscenja losih emocija i svega sto se dugo talozilo u vama i Jelisavetu kao prakticara, jer njena blagost, razumevanje i toplina reci vam dodatno daju vetar u ledja.

Još neka iskustva nakon tretmana možete pogledati klikom na Iskustva nakon tretmana a nakon licne rekonekcije klikom na Iskustva nakon licne rekonekcije