Mir u dusi i radost u srcu

Od zadnjeg puta kada sam Vam pisala o procesu „ciscenja“, vise se nije ponavljalo, ali na puno drugih polja mog zivot promene su fascinantne nakon ona tri rekonektivna tretmana. 

Rec BRIGA ne postoji vise u mom vokabularu. Naravno da zivot tece dalje, naravno da se pojavljuju situacije koje nisu uvek „slavlje i fanfare“, ali ja ih sada docekujem sa neverovatnom lakoćom i „u hodu“ resavam. Situacije koje su ranije izazivale moj uzas i strah, sada su prosto nesto sto je deo mog zivota, ne plase me i ne ranjavaju, samo „prodju“ pored mene…

Ne znam da li je to moguce, ali odjednom se sve počelo pokazivati u novom svetlu, i ljudi, prijateljstva, moji odnosi sa ljudima… kao kad izbrusite dijamant, pa on bljesne svim svojim sjajem, a necistoca ostane sa strane, vidljiva…

Konacno sam u stanju da osetim radost, srecu, ljubav, u punom sjaju.

Moguce da ovo moje pisanje zvuci nestvarno, poput neke bajke, ali ja Vam pisem direktno iz srca. Ovo je bilo bas TO za cim tragam godinama. Mir u dusi i radost u srcu.

Verujem da ce nailaziti faze, kada ce se „ciscenja“ pojavljivati opet, ali sada znam da su ona tu za moje najvise dobro i prigrlicu ih sa radoscu, a ne vise sa strahom i otporom.

Kad bih voljenim osobama zelela nesto da poklonim, nesto vredno i trajno, poklonila bih im tretmane kod Vas. Definitivno menjaju zivot za deset stepenika na bolje. Vracaju nas samima sebi i nasoj sustini. Na nas put.

Biljana Dujkovic (tretmani radjeni na daljinu)

Jos neka iskustva mozete pogledati klikom na
Tretmani isceljivanja - iskustva