Ja se osećam sve bolje i bolje


Divna Jelisaveta,
cesto mislim na tebe a nikako da ti pisem. Eto, proslo je nesto vise od mesec dana od naseg rada i ja se osecam sve bolje i bolje!!!



Od one tezine s pocetka mog preseljenja, osecaja nesigurnosti, nostalgije, neizvesnosti do jakog entuzijazma, unutrasnje snage, volje, zelje… sve vise se vide dobrobiti mog odlaska i sve vise se otvaraju putevi za mene. Upoznajem nove ljude, povezujem se sa njima, imam najrazlicitija iskustva od muzickih do spiritualnih, zanimljivih saradnji, razmena… bas nekako puno i sadrzajno.  

Osecam se kao da opet disem i zivim… i verujem!!! celim bicem.
Mislim da je u svemu tome u mnogome pomogli tvoji tretmani…
I da, bas su se pojavile neke situacije i okolnosti kada sam trebala da odlucim da li cu to nesto staro ili cu ipak neki drugaciji i novi put izabrati  bas kako si mi rekla…


Nasla si mi se kad mi je bas bilo potrebno… i mnogo si mi pomogla. 


Hvala ti!!! Hvala ti…. Nevena Nikolic


Još neka iskustva nakon rekonektivnih tretmana možete pogledati klikom na Tretmani iskustva