Srećna, zadovoljna, voljena - iskustvo nakon Lične Rekonekcije


Draga moja imenjakinjo, obe znamo da slucajnosti ne postoje i da smo se srele bas kad treba. Rekonekcija mi je zivot promenila! Doslovno! Sada se kockice slazu jedna za drugom, polako. Ja sam druga zena! Ne znam sta znaci povisiti ton. „Probleme“ resavam sa mnogo manje stresa i to jako kratko traje. Inspirisana, motivisana, radim sad nesto sto sam ceo zivot zelela i radujem se kad ce to ugledati svetlost dana (javicu ti prvoj). Moji odnosi sa roditeljima – divni.  Sa okruzenjem  isto. Rekla sam ti da lakse donosim odluke i resavsm situacije. Kakva lepa jutarnja budjena imam. Probudim se sa osmehom i kao da tih par sekundi stane vreme. Ovde i sad. Svesna. Znam da je ovo tek pocetak.
 
Ako je neko obeležio proslu godinu u mom zivotu, onda si to ti, bolje reci rekonekcija. Prosla godina  je bila godina puna odluka. Jedna i prva od njih je bila, rekonekcija. Sada je malo vise od godinu i po dana od kada sam uradila licnu rekonekciju i više nista nije niti će biti isto. Sve je bolje! Prepoznam nekad stare programe, „žuljaju“ i nije da mi to prija, ali ih prihvatim jer „i to sam ja“. Toliko sam napredovala u tom nekom radu na sebi da se, zaista, divim sama sebi. Smirena, stalozena, srecna i bez one euforije, puna ideja, planova koji su u procesu ostvatenja, kreativna. Definitivno neki ljudi izadju iz zivota a neki udju samo sa zadatkom da naucim lekciju i odu. Promenilo mi se dosta okruzenje. Sve vise ljudi koji su puni ideja, planova, sve vise uspesnih ljudi i ljudi koji su pozitivni, i od kad ne pusim sve vise nepusaca oko mene. Kraj prosle i pocetak ove godine, na moju sreću, nemaju dodirnih tacaka. Sad shvatam tj. vidim da 2016-ta nije bila kakva je bila, ja sad ne bhi znala koliko je bila dobra 2017-ta i koliko su obe zasluzne za 2018-tu, a 2018-ta je godina postavljanja temelja za 2019, 2020-tu pa nadalje. Sve cu te na vreme informusati. Šta god ja da napisem malo je da se opise ova lepota koju mi je rekonekcija donela. Verujem da cu jednom moci, isto kao ti, da pomognem ljudima da ulepsaju svoj zivot. Posle rekonekcije sve je isto, a nista isto nije! Sve je bolje i bolje! Ja sam na ovom putu nesto spoznala a nesto cu tek spoznati jer ovom putu nema kraja, ovo je stil zivota. Postujem dane pre rekonekcije jer pola mog zivota je tu. Da nije bilo tih godina da u jednom trenutku saznam koliko sam slaba, ranjiva i koliko sam malo od zivota uzela, sad ne bih znala koliko sam jaka, koliko sretna sto sam udahnula zivot. Bilo je na putu promene u ovih godinu dana i „bolnih“ (bolje reci  neprijatnih trenutaka). Moguce je da cu kroz zivot raditi neke druge energetske metode, ali rekonekcija je moja ljubav.  Zahvalna tebi, sebi i svemu sto nas je spojilo. Jednom cemo ti i ja stajati zajedno, rame uz rame, (a meni ce to biti velika čast, bas kao sto je i sad to sto te poznajem ) istim povodim na jednoj pozornici i tad cu javno pricati o blagodetima koje mi je rekonekcija donela. Nije daleko taj dan.
Draga, hvalaaaasa ti .


Utorak, 9.oktobar 2018 .godina

Danas je taj dan. Kad moja realnost potvrdjuje ove reci, kada zivim svoju svrhu i kada znam da sam na pravom putu. Od onda do danas dogodilo se puno toga. Zavrsila sam za Life Coach-a i jos neke edukacije na putu usvavrsavanja, a sve to sa puno ljubavi zato sto je to moj poziv a ne posao. Kad jednom udjemo u ovaj svet, tu vise nema stajanja. To je jedna velika riznica znaja i blagodeti koje primenjujemo na sebi i drugima. To je put kojim cu uvek uci. Pre nepunih mesec dana izasla je moja prva knjiga, autobiografski roman “Ptica s jednim krilom”. Ona je zatvorila jedna preteska vrata zivota i tamo, iza njih, ostavila  jednu staru Jelisavetu, a otvorila  vrata jedne lepe buducnosti i sa njima jednu sasvim drugaciju Jelisavetu, srecnu, zadovoljnu i voljenu zenu. Ja ovo znam, osecam, zivim. Rekonekcija mi je promenila zivot, otvorila put. Svaki je put sad za mene dobar. Ja sad biram samo koji je od svih dobrih puteva za mene najbolji u tom trenutku. Rekonekcija me je vratila sebi, onom mom unutrasnjem ja. Posle dugo godina opet stvari radim po osecaju, intuitivno i to je jedino nepogresivo i pravo za mene. Zivim sad i ovde.

Do nekog sledeceg pisanja a pisacu ti sigurno, jer put je dug a zdravlja, vere i ljubavi imam. Hvala ti na svemu sto pruzas. Hvala ti sto postojis.

Jelisaveta Prodanov, Valjevo

Još neki klijenti su bili voljni da podele svoja iskustva nakon Lične Rekonekcije i njih možete pogledati na
Iskustva nakon Lične Rekonekcije