Sve se promenilo - iskustvo nakon tretmana rekonektivnog isceljivanja


Sada posle dva meseca pokušavam sabrati utiske, i zaista je neopisivo rečima šta mi je donela rekonekcija. Posle duge depresije počela sam se buditi i raditi na sebi. Koristila sam razne tehnike, ustvari sve što mi je došlo pod ruku iz ogromnog straha da mi se depresija ne vrati. I tako sam se našla u vrtlogu svega ponuđenog. Da, osećala sam se bolje, ali u velikom grču i stalnom preispitivanju.

Onda sam došla kod Jelisavete na tretmane rekonektivnog isceljivanja. Sad, ništa spektakularno mi se nije dogodilo, ali apsolutno sve se promenilo. Jednostavno svako jutro se probudim sa novom jasnoćom. Sve je postalo tako jednostavno, sve razumem, sve je logično i sve je predivno. Osećam se fenomenalno, straha nema. Potpuno sam opuštena i u tako neverovatnom miru. Ispunjavaju me ljubav i radost i jednostavno sada osećam i znam da je baš sve doro baš ovako kako jeste. Da, imam i želje i planove, ali ne i onu opsednutost da bude baš tako.

Mogla bih sada o ovome pisati beskonačno, ali želela samo zahvaliti se Jelisaveti i rekonekciji na svemu ovome i zato jedno veliko HVALA!!!!!!

Ana, Valjevo

Iskustva još nekih klijenata možete pogledati na