Pokrenulo se u smeru isceljenja - iskustvo nakon rekonektivnih tretmana na daljinu

 


Hvala vam sto ste pre 6 meseci prihvatili da mi uradite tretmane Rekonektivnog isceljenja. Moje iskustvo je pozitivno, malo je tesko to objasniti recima. 

Obratio sam vam se zbog fizickog stanja. Nakon tretmana pocele su pozitivne reakcije. Stvari koje su godinama stagnirale, odjednom su pocele da se pomeraju u pozitivnom smeru i tako je sve do danas. Nije se desilo cudo i da je sve preko noci postalo perfektno, ali se desilo CUDO da se pokrenulo u prvom smeru, smeru isceljenja. 

Sada da kazem i nesto za ono, za sta vam se nisam obratio. Od uvek sam bio optimista, zadovoljan sa svojim psihickim i mentalnim sposobnostima, zadovoljan nacinom komunikacije i pogledom na okolinu i svet. Ako bi to nazvali "ugao" iz kojeg ja posmatram, onda je taj "ugao" posle Rekonekcije mnogo siri i dublji. Svakoga dana sebe odusevljavam svojim stavom i odgovorima na pitanja, samom sebi, drugima i dogadjajima u svojoj okolini. Naravno zivot nije postao "med i mleko" ali ima bolji ukus i mnogo lakse se "guta" i "vari" ono sto servira.

Jos uvek sam u procesu, svakodnevno osecam energiju i nadam se najboljem. HVALA VAM!!!  Branislav



P.S. zujao sam kao trafo stanica dok sam ovo pisao

Još neka iskustva nakon tretmana možete pogledati na
Rekonektivno isceljivanje - iskustva