Rezultati su bili iznenadjujuci - iskustvo nakon tretmana isceljivanja

"Draga Jelisaveta,

danas smo isli na kontrolu za vid i rezultati su bili iznenadjujuci kako za mene tako i za ocni defektolog i doktorica koji prate L. Vid se drasticno poboljsao, radimo mi redovno i te vezbice i zatvaramo oko koje gleda, ali to smo radili i dosad, bilo je rezultata ali islo veoma bavno... "Cudno" je sto je ovaj poslednji mesec (jer svaki mesec radimo kontrole) dao najbolje, cak iznenadujuce rezultate, a skoro nedelju dana nije nosio naocare, jer je polomio iste, pa bili na popravku, a s tim i taj flaster s kim zatvaramo zdravo oko. Ja sam se nadala na ovo ali sam ipak veoma prijatno iznenadjena i htjela da to podelim s Vama. Nadam se da ce imamo jos boljih rezultata naredni period i svakako javicu.
Svako dobro Vam zelim", M. Makedonija

Poslato 10 dana nakon trećeg tretmana (tretmani radjeni na daljinu), radi se o detetu koje ima (je imalo) veliku dioptriju i "lenjo" oko. Objavljeno s' dozvolom majke.