Osecam se slobodnije i bolje nego ikad - iskustvo nakon tretmana

Bila sam radoznala da vidim da li rekonektivno lecenje moze meni pomoci, jer sam već mesecima unazad bila pod jako velikim stresom i gotovo otupelih osecanja. 

Na prvom tretmanu najjaci utisak je na mene je ostavilo to sto sam imala osecaj da letim i osecaj da mi se u stomaku naduvao ogroman balon i prosto me odigao od stola. Pocela sam da se kikocem kao dete. I tako srecno sam se i osecala. Drugi i treci tretman su protekli sa slicnim senzacijama, ali uticaj koji je imalo rekonektivno lecenje na moj zivot je korenit.

Prosla sam kroz fazu sumnje u sve sto sam mislila da znam, preispitala sam sve svoje odnose (i porodicne i sve ostale), odredila svoje prioritete i preuzela odgovornost za svoj zivot. Otprilike 6 meseci, dan za danom, moj zivot se problikovao na najneverovatnije nacine, u nekim tretnutcima zastrasujuce bolno, ali u vecini vremena podnosljivo.

Jako sam zahvalna Jelisaveti sto je u najtezim tretnutcima bila tu za mene da mi pruzi podrsku.

Osam meseci nakon tretmana osecam se odlicno. PMS tegobe su u potpunosti nestale, bolovi u zglobovima takodje, u mnogo sam kvalitetnijim odnosima sa svima.  I mogla bih o promenama mnogo. Ali najbolje od svega sto sam dozivela je to sto sam se oslobodila losih navika i osecam se slobodnije i bolje nego ikad. Hvala.

Marija, Valjevo

Jos neka iskustva nakon tretmana isceljivanja mozete pogledati na: