Od zbunjenosti do svrhe - iskustvo nakon Rekonekcije

Pre nego sto  sam otisla na Rekonekciju znala sam da cu se time baviti. Tretmani i lična rekonekcija su promenili moj zivot u svakom smislu.

Svesnost mi se prosirila, mirnoca uma, jedno posebno stanje. To i moja okolina primecuje. Prosto ne mogu sebe da prepoznam. Nista se nije promenilo spolja - ja sam se promenila iznutra .

Pocela sam  drugacije da sagledavam stvari. Pocela sam da volim sebe mnogo vise nego inace i druge ljude takodje.

Senzacije koje sam imala za vreme rekonekcije su prica za sebe. Bila sam se pretvorila u malu svetlecu tackicu i otisla sam u neku svetlost i dozivela cistu ljubav. Prestala sam da disem na neko vreme, meni se cini jako dugo. Kroz pinealnu zlezdu sam dobijala tokom rekonekcije informacije u vidu svetlosnog snopa.

Rekonekcija mi i jeste promenila  zivot jer sam shvatila, osetila da postoji drugi svet, bas onakav kakav se spominje i opisuje i o kome citam u ezoterijskim spisima. Shvatila sam da zivot tek pocinje onog trenutka kada shvatimo i osetimo da nismo fizicko telo. Ljudi moji, pa vi ne znate kakva je radost  imati, doziveti, biti u nematerijalnom svetu...


I od zbunjenosti sam dosla do svoje svrhe. Ovo je moj posao snova i uspela sam.

Aleksandra Ž.

Jos neka iskustva nakon licne rekonekcije mozete pogledati na:

http://rekonekcija-jelisaveta.blogspot.com/p/rekonekcija-iskustva.html

Iskustva nakon tretmana isceljivanja:

http://rekonekcija-jelisaveta.blogspot.com/p/tretmani-isceljivanja-iskustva.html