Meditacija samoisceljenja - Shakti Gawain



Sedite ili lezite, dišite, i duboko se opustite. Počevši od vrhova prstiju, preko stopala, nogu, donjeg stomaka, itd., koncentrišite pažnju na svaki deo tela pojedinačno i prenesite mu poruku da se opusti i oslobodi pritisaka. Osjetićete kako se pritisci tope i odlaze.

Ukoliko želite, uradite meditaciju za otvaranje centara energije da bi vaša energija stvarno počela da teče. (prethodni post http://rekonektivnoisceljivanje-jelisaveta.blogspot.com/2012/08/otvaranje-energetskih-centara-shakti.html)

Sada zamislite zlatnu, isceljujuću svetlosnu energiju svuda oko vašeg tela... osetite je... doživite je... uživajte u njoj.

Ako vam je određeni deo tela oboleo, ili vas boli, zapitajte ga da li ima poruku za vas. Pitajte da li postoji nešto što morate shvatiti ili uraditi u tom momentu, ili uopšte u životu.

Ako dobijete odgovor, učinite sve da ga razumete i propratite. Ako ne dobijete odgovor, nastavite s ovim procesom.

Sada uputite posebnu nežnu, lekovitu energiju u taj deo svog tijela, ili u bilo koji drugi deo kome je potrebna, i vidite ili osetite kako se iscjeljuje. Možda ćete poželeti prisustvo vašeg vodiča da vam pomogne u isceljivanju.

Zamislite da se problem rešava i oslobađa energiju, ili bilo koju sliku koja vam pomaže.

Sada zamislite sebe u savršenom, zračećem, prirod­nom dobrom zdravlju. Zamislite sebe u različitim situacijama kako se osećate dobro, aktivno i zdravo. Vidite
sebe kao božanstvene, zračeće, lepe.

Afirmacije:

Sada sam prošao sve puteve bolesti. Slobodan sam, zdrav!

Sada zračim zdravljem i energijom.

Volim i prihvatam svoje telo u potpunosti.

Ja činim dobro svom telu, i moje telo čini dobro meni.

Ja sam pun energije i vitalnosti.

Moje telo je uravnoteženo, i u potpunom skladu s univerzumom.

Zahvaljujem za uvek bolje zdravlje, lepotu i vitalnost.

Ja sam zračeći izraz savršenstva. Moje telo i um sada manifestuju božansko savršenstvo.

Od sada nadalje, svaki put kada radite ovu meditaciju, zamislite sebe isključivo u savršenom zdravlju, okružene zlatnim isceljujućim svetlom. Nemojte posvećivati više moći i energije tom "problemu", osim ako osjećate da postoji još nešto što morate razumeti u svezi s tim.


(Hvala što pri kopiranju teksta navodite ovaj link)