Strahovi - konačno isceljen



Željko Tomić, Švajcarska

Evo, ukratko ću objasniti svoj problem. Od 2001. godine imao sam problem sa strahovima. Imao sam strahove u vožnji, tj. u svakom preticanju imao sam lupanje srca. I ostali strahovi su prouzrokovali isto. Sve to je postalo više neizdrživo. Tragao sam za tim kako da se izlečim. Lekarskim putem nije davalo nikakve rezultate. Pokušavao sam mnoga alterativna lečenja koja nisu urodila plodom. Na TV-u sam gledao jednu emisiju ,,LEČENJE REKONEKCIJOM”. Odmah nakon toga na internetu sam ukucao ,,LEČENJE REKONEKCIJOM VALJEVO” i ubrzo sam stupio u kontakt sa Jelisavetom. Nakon par dana smo počeli sa tretmanima. Obzirom da trenutno živim u Švajcarskoj nije bio problem za primenu terapije, radili smo tretmane na daljinu.
Prva terapija je bila neopisiva. Ništa nisam zamišljao, totalno sam se opustio, što bih i drugima predložio. Počeli su da prolaze oblaci, pa onda pomalo svetlosti, trenutna lupanja srca. Nakon 40 minuta oči su mi se same otvorile i suze su mi krenule. U drugoj terapiji su bila slična viđenja. U trećoj terapiji sam viđao pomalo oblaka sa više svetlosti i pri samom kraju terapije jaku i čistu svetlost. 
Nakon toga sam testirao sebe prilikom brze voznje i ostalih stresova koji su prisutni u svakodnevnom životu i nisam imao nikakva uzbuđenja, strahove i lupanja srca. Mogu reći da sam konacno izlečen. Želim samo pojasniti još nešto- npr. ako se neko na ulici posvađa, viče ili potuče, ja sam bio uplašen i srce mi je lupalo. HVALA TI JELISAVETA OD SRCA! 

Napomena praktičara: rekonektivni tretmani nisu zamena za medicinske tretmane, oni su alternativna metoda isceljivanja. Ukoliko imate zdravstvenih problema, posetite lekara. 


Još neka iskustva klijenata možete pogledati na:
http://lecenjerekonekcijom.com/tretman_rekonektivnog_isceljivanja_iskustva.html