Diskus hernija - iskustvo




V.S – Valjevo

Čitajući prethodna iskustva sa tretmana, vratio bih se na jedna rečenicu – "U životu ne postoji slučajnost".

Zakazao sam kod Cice masažu jer sam predhodna tri meseca bio na fizikalnim terapijama zbog povrede dikusa. Tačnije imam diskus herniju koja je prouzrokovala otežan hod na desnoj nozi. Pre dolaska na zakazanu masažu nisam ništa znao o Rekonekciji. Nakon prve "definicije" ja sam već znao da ću uraditi tretmane i više na masažu nisam ni pomislio.

Budući da sam potpuno nepripremljen imao prvi tretman možda sam očekivao i veća iznenađenja ali osećaj sreće i zadovoljstva koji me je obuzeo nakon tretmana bio je znak da sam na pravom mestu.

(klijent je sutradan otišao na posao, i to polse dužeg bolovanja - napomena praktičara)

Između dva tretmana, počeo sam da istražujem i da se upoznajem putem interneta sa ovom metodom. Dok sam čitao o Rekonekciji mogao sam da osetim da sam u kontaktu sa tom veličanstvenom "energijom". Tada sam znao da ne treba ništa da očekujem i da će "neko" za mene uraditi sve što je potrebno. Treba samo da prihvatim sve što dođe i da osluškujem intuiciju.

Miran, opušten i pomalo radoznao, pratio sam šta de dešava tokom drugog tretmana. "Energija" je prolazila kroz moje telo. Nadražaji su bili različiti kao i blagi pokreti. Javio se i osećaj lebdenja i opet na kraju mir i zadovoljstvo.

Nakon drugog tretmana počinje neverovatan obrt u lečenju bolova u leđima i nozi. Prestao sam da pijem lekove i vežbao po čitav dan i noć. Nemojte da mislite da sam non stop izvodio vežbe ali svi moji pokreti su bili kontrolisani i usmereni na mišiće kičme tako da i dok sam sedeo i ležao i hodao, znao sam kako i šta treba da uradim. Tih dana smenjivala su se sva moguća osećanja. I sreća i tuga i radost i seta, ali nakon svega mir. To je osnova svega. Da čovek prihvati sve sa mirom.

Treći tretman je bio veoma, veoma buran i jak. Ne bih o detaljima jer ne želim da neko od vas pomisli da ako nema reakcije da nema efekta jer svako na svoj način treba da doživi Rekonekciju.

Danas se osećam dosta bolje i zdravstveno i mentalno. Verujte da mogu i dalje da osetim i da pokrenem tu dragocenu "energiju". Dovoljno je da se smirim i pomislim na to blaženstvo i ona je tu i dalje deluje i pomaže mi da prevaziđem svakodnevne sitacije. Imam drugačiji pogled na postojanje.

Verujem da nisam slučajno došao u kontakt sa rekonekcijom. I vi koji čitate ovo i koji verujete, znajte da je to znak da treba da doživite.

Hvala Cici što je izabrala ovaj put i što na svom putu pomaže mnogima. 
Ovo i još neka iskustva možete pogledati na 
http://lecenjerekonekcijom.com/tretman_rekonektivnog_isceljivanja_iskustva.html